بهترین فیلم های جانی دپ

جانی دپ، یکی از جالب ترین بازیگران کنونی، تولد 57 سالگی خود را در 9 ژوئن سال 2020 جشن گرفت. از آغاز نسبتا پر فروغ خود در سریال تلویزیونی “21 Jump Street”، دپ مجموعه ای بسیار متنوع از نقش های سینمایی را بازی کرده است. در اکثر آنها یک چیز مشترک دارند – او به بازی در بیرون رانده ها یا افرادی که در حاشیه جامعه هستند و راه خودشان را می کشند علاقه مند است – و رفتن به راه خودش مطمئناً چیزی است که مشخصه بارز این حرفه بازیگر بسیار پر افتخار است.

جانی دپ مدت هاست که یکی از عناصر اصلی اکران های بزرگ است و با گرفتن برخی از عجیب ترین شخصیت های تاریخ فیلم و سینما، همه کاره بودن و نترس بودن خود را ثابت کرده است. اگرچه این بازیگر در کارنامه خود دچار فراز و فرود های چشمگیری شده است. وی یکی از بزرگترین نام های صنعت فیلم سازی است که به خاطر بازی های فوق العاده و غریبش در فیلم هایی مانند دانی براسکو، ادوارد دست قیچی و غیره مشهور است.

در اینجا نگاهی می اندازیم به چند مورد از به یاد ماندنی ترین نقش های دوران حرفه ای او. این فیلم ها را می توانید از سایت های دانلود رایگان فیلم خارجی دریافت نمایید.

فیلم Cry-Baby – گریان

کمدی رمانتیک موزیکال به کارگردانی جان واترز 1990، دپ را به عنوان یک شورشی نوجوان دهه 1950 و رهبر گروهی از بزهکاران معروف به “پرده” نشان می دهد. جانی دپ پس از اینكه در مجموعه 21 Jump Street نام خود را با مخاطبان نوجوان به شهرت رساند، سعی كرد از تصویر جوانی فاصله بگیرد. این مهم در سال 1990 با اولین نقش آفرینی وی در یک فیلم سینمایی به ثمر رسید: Cry-Baby ، یک فیلم موزیکال طنز. جانی دپ با پوشیدن کت چرمی مشکی و آرایش موهای نرم خود، ظاهر عالی پسر بد را شکل داد. یک جهش موفق در دنیای بزرگ سینما.

گرچه این فیلم در ابتدای اکران خود موفقیت بزرگی در گیشه نداشت، اما از آن زمان به یک فیلم کلاسیک تبدیل شد و به دپ کمک کرد تا خودش را به عنوان یک بازیگر توانا اثبات کند. این فیلم در کل بررسی های مطلوبی را به همراه داشت و عملکرد فردی دپ نیز واکنش مثبتی را در پی داشت.

فیلم Donnie Brasco – دنی براسکو

این نقش جانی دپ در یک ماموریت مخفی بود. این بازیگر با بازی در نقش دنی براسکو، تلاش خود را در دنیای تاریک مافیای دهه هفتاد نیویورک با آل پاچینو به عنوان مغز متفکر خود انجام داد. به کلاهبرداران پیر در مقابل عامل مخفی FBI جوان فکر کنید. این ترکیب انفجاری برای یک فیلم گنگستری شسته و رفته ساخته شده است. منتقدان به ویژه بازی درجه یک دپ را برجسته کردند و از نمایش ظریف او برای افزودن باورپذیری به فیلم ستایش کردند.  این فیلم با اقتباس از رمان پیستون در مورد تجربیات خودش، تحسین زیادی را به دست آورد و امتیاز 87٪ را در Rotten Tomatoes کسب کرد.

فیلم Edward Scissorhans – ادوارد دست قیچی

اولین همکاری بین کارگردان تیم برتون و دپ. این فییلم همچنان مورد علاقه طرفداران و یکی از تحسین برانگیزترین آثار آنها است. دپ در نقش یک انسان مصنوعی به نام ادوارد بازی می کند ، که علی رغم داشتن ظاهری خزنده و قیچی برای دست، بسیار نرم و لطیف روح است. او توسط یک خانواده در حومه شهر پذیرفته می شود و در نهایت عاشق دختر آنها می شود (با بازی وینونا رایدر). حرفه دپ با تحولات بیشماری که او متحمل شده و لباس هایی که برای فیلم های مختلف به تن کرده تعریف می شود اما ادوارد دست قیچی یکی از به یاد ماندنی ترین هاست.

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید