بهترین مدیا پلیرهای اندروید

مدیا پلیر این روزها به نوعی اصطلاح عجیبی است. این اصطلاح عمومی برای برنامه ای است که رسانه را پخش می کند. با این حال، افرادی هستند که به منظور صرفه جویی در فضا و زمان به دنبال برنامه هایی هستند که هم در یک برنامه موسیقی و هم فیلم پخش کنند. این لیست مخصوص آن افراد است.

هنوز تعداد زیادی از ما با فایل های ویدئویی در تلفن های خود وجود داریم. مشاهده فیلم ها تقریباً مثل گذشته دشوار نیست. اکثر برنامه های پخش کننده ویدئو می توانند محبوب ترین کدک های ویدئویی را بدون مشکل پخش کنند. یعنی مگر اینکه از چند کدک عجیب استفاده کنید. حتی اگر این کار را انجام دهید ، هنوز گزینه های زیادی برای مشاهده آن دارید. بیایید بهترین برنامه های پخش کننده ویدیو را برای اندروید مورد بررسی قرار دهیم!

بهترین پخش کننده های ویدیوی اندروید می توانند تلفن هوشمند شما را به یک تئاتر قابل حمل تبدیل کنند – مخصوصاً در تلفن های با صفحه نمایش بزرگ و یا به اصلاح فبلت. و با داشتن محتوای HD بیشتر از هر زمان دیگر – بسیاری از تلفن ها اکنون فیلم 4k می گیرند- از فیلم های با کیفیت بالا لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با این نرم افزارهای جالب اندروید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

پخش کننده موسیقی و فیلم ASD

ASD Music and Video Player یک پخش کننده رسانه نسبتاً استاندارد است. این از محبوب ترین فرمت های تصویری و صوتی همراه با برخی موارد اضافی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به تقویت باس و اکولایزر به همراه پشتیبانی Wear OS ، مرورگر مناسب فایل، طرح زمینه و موارد دیگر اشاره کرد. شما را سورپرایز نخواهد کرد، اما آنچه را که قصد انجام آن را دارید انجام می دهد و به خوبی انجام می دهد. البته تبلیغات آن کمی آزار دهنده است.

 

MediaMonkey برای اندروید

MediaMonkey یک پخش کننده موسیقی عالی با قابلیت پخش فیلم است. بیشتر ویژگی های آن بر روی موسیقی متمرکز است. با این حال، می توانید کاملاً محتوای ویدیویی را با آن تماشا کنید. علاوه بر این ، MediaMonkey یک نسخه دسک تاپ برای رایانه دارد که به شما امکان می دهد محتوای موسیقی و ویدیو را مشاهده کرده و محتوای آن را بین رایانه و تلفن خود همگام سازی کنید. این از اکثر قالب های موسیقی و ویدئو به همراه برخی از موارد اضافی مانند کتاب های صوتی و پادکست ها پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین دارای یک ابزارک، پشتیبانی از Android Auto، پشتیبانی از Chromecast ، تایمر خواب و برخی از ویژگی های دیگر است. اگر می خواهید یک پخش کننده موسیقی کامل با قابلیت پخش کننده ویدئو داشته باشید ، این یک انتخاب خوب است.

 

VLC برای اندروید

VLC یکی از محبوب ترین دستگاه های پخش رسانه اندروید است. این شهرت به دلیل پشتیبانی گسترده از کدک ها است و حتی می توانید ISO های DVD را به همراه جریان های آنلاین، بیشتر کدک های موسیقی و انواع پرونده های رسانه ای دیگر را با این برنامه مشاهده کنید. MediaMonkey یک پخش کننده موسیقی است که توانایی تماشای ویدیو را دارد. VLC به نوعی مشابه است ، اما یک پخش کننده ویدیو است که توانایی گوش دادن به موسیقی را دارد. ما VLC را برای کسانی که نیاز به تمرکز روی ویدیو دارند و MediaMonkey را برای کسانی که نیاز به تمرکز روی موسیقی دارند توصیه می کنیم.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید