بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده  از خوانندگان جوان پرطرفدار ایران در چند ساله اخیراست . او در همان ابتدای کار طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد . او تاکنون کنسرت های مختلفی در نقاط مختلف ایران برگزار کرده است برای آشنایی بیشتر با این خواننده با ما همراه باشید .

محسن ابراهیم زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی (زاده ی ۱۷ شهریور ۱۳۶۶ در تربت حیدریه است. محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشور بعد از چند سال زندگی در تربت حیدریه راهی کرج شد و بعد از چند سال دیگر ساکن تهران شد.

از قاری بودن تا خوانندگی

او در ۱۴ سالگی در سال ۱۳۸۰ شروع به قرائت قرآن کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۳ شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد.

اولین تیتراژ

محسن ابراهیم زاده اولین باردر سال ۹۶ آهنگ سال نو را به عنوان تیتراژ برنامه مهتاب را برای شیوه پنج سیما خواند و با این آهنگ به شهرت رسید .

تحصیلات

مدرک تحصیلی محسن ابراهیم زاده دیپلم است . او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرد و در کلاس های خوانندگی و گیتار ادامه داد و به صورت حرفه به موسیقی پرداخت .

سبک موسیقی

سبک موسیقی محسن ابراهیم زاده پاپ است اما با این که امروزه روز این خواننده به سبک موسیقی پاپ شهرت دارد، صدایی قوی در زمینه موسیقی سنتی ایران را هم داراست. او با حضور در یک برنامه تلویزیونی زنده نشان داد که جدا از موسیقی پاپ آثاری در زمینه موسیقی سنتی ایرانی نیز خلق خواهد کرد .

علاقه او به فوتبال

محسن ابراهیم زاده طرفدار دو آتیشه  پرسپولیسی است .به طوری که در یکی از کنسرت هایش بازیکنان پرسپولیس به عنوان مهمان شخص او حضور یافتند . و او به این شکل از بازیکنان مورد علاقه خود تقدیر و تشکر کرد.

کنسرت ها

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهریور ۱۳۹۴ در شهر کرج به پا شد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و بعد از مدتی در دی ماه سال ۱۳۹۶ در برج میلاد تهران کنسرت خود را اجرا کرد .و بعد از آن در شهرهای بم و رفسنجان و کیش کنسرت داشت .

رمز موفقیت او

در مورد این که چرا محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در مدت زمان کمی مسیر موفقیت را در این عرصه طی کرده و به شهرت رسیده است باید گفت که او در خلق آثار خلاقانه و منحصر به فرد دارای مهارت بالایی است . او با فعالیت مستمر در تهیه و تولید تک آهنگ ها باعث بیشتر مطرح شدن این خواننده شد . نکته دیگر این است که جدا از خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی اکثر قطعات خودش را هم انجام می دهد.

مهدی کرد ، مدیر برنامه هایش

مهدی کرد مدیر برنامه ها و کنسرت های مرتضی پاشایی بود و بعد از فوت مرتضی پاشایی او دیگر تمایل به همکاری با خوانندگان دیگر را نداشت تا اینکه توسط همکاری با محسن ابراهیم زاده به عرصه پاپ بازگشت .

همکاران محسن ابراهیم زاده

ترانه سرا: درمورد ترانه سرا های محسن ابراهیم زاده هم باید بدانید که او در ترک های خود با ترانه سراهایی از قبیل مریم حیدرزاده ، مهرزاد امیر خانی ، امید علیجانی، علیرضا مرتضی قلی ، علی بحرینی همکاری دارد .

تنظیم کنندگان : مصطفی مومنی، میثم اکبری، اشکان و رامین آریا ، امین کاوه و میلاد عباسی همکاری دارد .

اسامی اهنگ های محسن ابراهیم زاده

مرور خاطرات

عاشقم

تب عشق (دونه دونه ۲)

دوره کردم

وابستگی

منو تو

دل رفت

بی قرارم

یکی یدونه

دریا

پای ثابت

سیم آخر

عطر تو

و آهنگ های بیشتر با مراجعه به سایت آپ آهنگ

معرفی سایت آپ آهنگ

در میان سایت های متعدد موسیقی که همچون قارچ به وجود آمده و به انتشار مطالب کم کیفیت می‌پردازند، سایت آپ آهنگ با مهیا کردن مطالبی چون آهنگ زنگ شاد و غمگین برای موبایل، آن ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید