قرآن به همراه ترجمه فارسی روان

قرآن آنلاین را می‌توان معجزه دنیای مجازی دانست. قرآن کتاب الهی یکی از کتب مورد علاقه ما مسلمانان است که در محافل و جمع‌های مذهبی بسیار قرائت می‌شود. خب اگر شما هم جز افرادی باشید که نیاز داشته باشید مدام این کتاب به همراه شما باشد، کمی برای حمل‌ونقل آن به دلیل سنگینی با مشکل روبه‌رو می‌شوید. قرآن آنلاین می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را مرتفع کند. این برنامه که توسط سایت تاریخ ما عرضه می‌شود درواقع معجزه دنیای مجازی است و به عبارت ساده‌تر مشکل حمل‌ونقل کتاب قرآن که کمی سنگین است را برطرف نموده است. در این نوشتار ما را همراه کنید تا با این معجزه دنیای مجازی بیشتر آشنا شوید.

مختصری در مورد قرآن

قرآن کتاب مقدس ما مسلمانان است که در باور ما مسلمانان سخنان خداست که روی صفحات کاغذ نقش بسته است. این کتاب آسمانی به‌صورت وحی بر پیامبر بزرگوار اسلام نازل شده است. درواقع معجزه حضرت محمد (ص) هست. محتوای این کتاب آسمانی در مورد خدا و توحید و یگانگی او اشاره دارد. قرآن محتوای 114 سوره و 30 جز است. سوره‌ها در قرآن به بخش‌های کوچک‌تری به نام آیه تقسیم می‌شود. قرآن استانداردی که اینک در دست ما قرار دارد محتوی 6236 آیه هست. جالب است بدانید که این بخش‌های کوچک‌تر یعنی آیه‌ها به معنی نشانه است که درواقع دلالت بر این دارد که هر قسمت کوچکی از قرآن نشانه است.

مسلمانان بر این عقیده هستند که کتاب قرآن دلیلی بر حقانیت پیامبر است. این موضوع را می‌توان در آیاتی مانند آیه 23 سوره بقره دید.

قرآن آنلاین چیست

قرآن آنلاین بخش از سایت تاریخ ما است که درواقع همان‌طور که از نام آن پیداست قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان در آن به‌صورت رایگان عرضه گردیده است. شما در این قرآن آنلاین می‌توانید به راحتی هر سوره‌ای که نیاز دارید را پیدا کنید و خلاصه نیازی نیست که ورق بزنید و یکی یکی نام سوره‌ها را ببینید بلکه به آسانی یکی دو کلیک هرچه نیاز دارید پیدا می‌کنید و از خواندن قرآن آن‌هم به‌سرعت نور لذت می‌برید.

ویژگی قرآن آنلاین

این قرآن آنلاین در سایت تاریخ ما ویژگی‌های زیادی دارد. شاید اپلیکیشن های مشابه که در موبایل خود نصب می‌کنید ویژگی‌های بی‌نظیر این قرآن آنلاین را ندارند. این قرآن علاوه بر آیات، دارای ترجمه نیز است و به همراه تمامی این موارد، سوره‌ها به‌صورت مجزا دسته بندی شده‌اند که پیدا کردن سوره مدنظر ما را آسان‌تر می‌کند و نیازی نیست که فهرست را صد بار بالا و پایین کنید! همچنین با یک کلیک می‌توانید به سوره موردنظر خود برسید. ضمن اینکه معنی هر سوره‌ای که بخواهیم روبه روی آن نوشته شده است و برای کسانی که دنبال معنی هستند و از این معنای برای تفسیر و مباحثه با دیگران استفاده می‌کنند، می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

پیشنهاد ما برای مطالعه قرآن

شاید بپرسید که برای استفاده و خواندن ترجمه قرآن باید چه کار کنیم و یا وسیله و یا برنامه خاصی نیاز دارید یا نه! باید گفت ویژگی خاص و منحصربه‌فرد این برنامه این است که هیچ نیاز به برنامه خاصی نیست و شما با یک گوشی ساده و یک اتصال اینترنتی ساده می‌توانید این قرآن را بیاورید و هر سوره‌ای که نیاز دارید را روی آن کلیک کرده و معنی آن را نیز در روبه روی آن به‌صورت واضح و زیبا داشته باشید. نکته جالب توجه این قسمت این است که هر سوره به عدد به همراه جز و ترجمه استاد فولادوند قرار دارد که این ابزار آنلاین را بی نظیر کرده است.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید