راهنمای خرید منبع تغذیه بدون وقفه

قطع غیر منتظره برق یکی از آزاردهنده ترین اتفاقات زندگی روزمره به شمار می رود. این اتفاق می تواند منجر به از دست رفتن همه یا بخشی از داده ها و اسناد ما شود. داشتن یک منبع تغذیه مشتیبان خیال ما را از چنین حوادثی آسوده می کند. وجود منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) در خانه یا محل کار خود همیشه امری حیاتی است. بعضی اوقات ممکن است هنگام قطع برق روی یک پروژه کار کنید. داشتن یو پی اس همیشه مهم است زیرا به شما قدرت تکمیلی می دهد تا چند ساعت قبل از اتمام شارژ از آن استفاده کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، امروزه داشتن یو پی اس و خرید آن از مرکز فروش یو پی اس بسیار مهم است.

UPS مخفف منبع تغذیه بدون وقفه است. منبع تغذیه بدون وقفه (که از این پس UPS نامیده می شود) برای تأمین برق موقتی در شرایطی که یک افزایش شدید یا قطعی برق، توان شما را از کار بیاندازد ، طراحی شده است. نوسانات و قطعی برق به دلیل خرابکاری در دستگاه های الکترونیکی شما مشهور است. اگرچه رایانه های رومیزی بیشتر از لپ تاپ، تبلت یا تلفن در معرض آسیب هستند ، اما حتی آن ها نیز از ایمنی کامل برخوردار نیستند. اگر در هنگام وصل شدن سیم پیچ یا قطع برق اتفاق بیفتد، آنها نیز می توانند آسیب ببینند. اگرچه محافظ های برق در صورت افزایش برق می توانند از وسایل الکترونیکی شما محافظت کنند، اما در صورت قطع برق کمکی به شما نمی کنند.

کاری که واحدهای UPS انجام می دهند عملکرد به عنوان یک مولد اضطراری اساسی برای وسایل الکترونیکی شما است. وقتی قطعی برق اتفاق می افتد، تقریباً بلافاصله برق به یو پی اس منتقل می شود و چند دقیقه به شما فرصت می دهد تا داده های خود را ذخیره و ایمن کنید.

مواردی که باید در خرید یو پی اس در نظر بگیرید

سیستم پشتیبان گیری باتری یا UPS یک خرید مهم است، به ویژه اگر شما برای محافظت از محل کار خود یک سیستم UPS خریداری می کنید. پیش از هر چیز، شما برای محافظت از دستگاه های حساس الکترونیکی خود به این دستگاه اعتماد می کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که محصول خوبی دریافت کرده اید. هنگام جستجوی نسخه پشتیبان باتری، به موارد زیر توجه کنید.

1. ظرفیت یو پی اس

هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، می توان همزمان موارد الکترونیکی بیشتری را به آن متصل کرد. اگر صاحب خانه هستید و احتمالاً فقط برای یک رایانه رومیزی به واحد UPS نیاز دارید ، ظرفیت زیادی ضروری نخواهد بود. با این حال، اگر نیاز شما بیشتر از این است و تعداد زیادی آیتم الکترونیکی بزرگ به واحد UPS شما وصل شده است، باید بررسی کنید که آیا نیاز به تهیه ظرفیت بیشتر دارید یا خیر.

2. انواع خروجی

واحدهای UPS با تعداد دیگری از دوشاخه و همچنین مجموعه دیگری از انواع خروجی ارائه می شوند. اگر تجهیزات شما از شاخه های بزرگی برخوردار است یا از هر روشی خاص دیگر استفاده می کند، باید مطمئن شوید که واحد UPS که انتخاب کرده اید می تواند شاخه های آن را در خود جای دهد.

3. ضمانت نامه

داشتن حداقل یک سال گارانتی برای هر مورد فنی یا برقی ضروری است زیرا ممکن است کارهایی اشتباه انجام شود که این تقصیر مالک نیست. برای اطمینان از ایمنی شما و واحد UPS خود ، اطمینان حاصل کنید که یک دستگاه با حداقل یک سال گارانتی دریافت کنید.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید

  • نیکو 16 بهمن 1399

    aɑaaliii bood ❤️❤️❤️

    teslaups