شرایط مهاجرت به امریکا

کشور امریکا با آنکه تنها 4.3% جمعیت جهان را به خود اختصاص داده است، چهارمین کشور دنیا از لحاظ وسعت و مساحت بوده و مالک 34.4% ثروت جهانی در بین کشورهای دنیاست؛ بنابراین، انتخاب مناسبی برای مهاجرت است و عجیب نیست که چرا بسیاری از افراد ایرانی یا حتی در سراسر جهان، آمریکا را به‌عنوان مقصد انتخاب و در صدد اخذ گرین کارت یا کارت اقامت دائم آمریکا هستند. اگر شما نیز خواهان مهاجرت به امریکا و در جستجوی آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه مهاجرت به این کشور هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به امریکا وجود دارد که در ادامه به‌اختصار توضیح داده می‌شوند:

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

اخذ مجوز یا ویزای کاری آمریکا که یکی از راه‌های مهاجرت به آمریکا می‌باشد، دارای انواع مختلفی است. هر نوع ویزای کاری برای متقاضیان با شرایط و مقاصد گوناگون صادر می‌شود و دارای تبعات متفاوتی برای اخذ اقامت یا گرین کارت آمریکا هستند. به‌طورکلی چنانچه شخصی از طرف یک کارفرمای آمریکایی به استخدام درآید، مشمول اخذ ویزای کاری از دولت آمریکا می‌گردد اما روند آن بسیار سخت و هزینه‌بر است.

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

به برای مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل می‌بایست مدرک زبان IELTS حداقل 6.5 بوده و دریافت‌کنندگان به‌صورت موقت و تنها در طول تحصیل مجوز اقامت در امریکا را دریافت می‌نمایند. متقاضیان مستلزم پرداخت هزینه تحصیلی می‌باشند که مبلغ آن در دانشگاه‌های سطح بالا و خوب این کشور حداقل بین 40 تا 50 هزار دلار است.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری

برای دریافت ویزا از این طریق نیازمند یک سرمایه‌گذاری در یک پروژه مرکزی مورد تأیید دولت امریکا به ارزش 500 هزار یا یک‌میلیون دلار هستید.

مهاجرت به آمریکا لاتاری

آسان‌ترین را مهاجرت به امریکا نسبت به بقیه، مهاجرت از طریق لاتاری بوده که نسبت به بقیه راه ها دارای شرایط ساده‌ای می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستید یا دکترا و یا چه سنی دارید، صرف‌نظر از نوع و درجه مدرک تحصیلی و رده سنی شما می‌توانید در برنامه لاتاری ثبت‌نام کنید؛ و شانس دریافت گرین کارت امریکا داشته باشید.

به‌طورکلی، شرایط دریافت ویزا  از طریق لاتاری ساده و عبارت است از:

  • بدون نیاز به داشتن مدرک زبان
  • مصاحبه به زبان فارسی در سفارت
  • بدون شرایط سنی
  • حداقل دیپلم یا 2 سال سابقه کار
  • متولد یکی از کشورهای مجاز باشد. (متولدین ایران مجاز هستند)
  • پاسپورت معتبر

 

برای ثبت‌نام لاتاری در سال‌های پیش شما نیاز به هیچ مدرک خاصی نداشتید اما هم‌اکنون برای ثبت‌نام شما نیاز به پاسپورت معتبر دارید چرا که شماره پاسپورت معتبر خود را باید در هنگام ثبت‌نام لاتاری همراه داشته باشید…

شرط دارا بودن پاسپورت دارای تاریخ معتبر برای ثبت نام لاتاری وجود دارد و تنها فردی که دارای پاسپورت معتبر است می‌تواند برای دریافت ویزا اقدام کند. این موضوع شاید برای بسیاری از افراد نا امید کننده باشد چراکه شرط داشتن پاسپورت کمی شرایط رو سخت‌تر کرده اما اگر از این دید به قضیه نگاه کنید که با توجه به شرط داشتن پاسپورت تعداد افرادی که در لاتاری ثبت‌نام می‌کنند کمتر هست متوجه می‌شوید که در این صورت شانس برنده شدن شما در لاتاری بالاتر می‌رود و کسانی در لاتاری ثبت‌نام می‌کنند که واقعاً شرایط لازم برای اقامت در آمریکا و داشتن گرین کارت رو دارند. از طرفی با توجه به شایعه‌پراکنی‌های ممنوعیت لاتاری یا ممنوعیت ویزا به کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از افراد فریب می‌خورند که امکان ثبت‌نام لاتاری ندارند و ازاین‌رو اقدام به ثبت‌نام نمی‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که شانس شما بازهم برای ثبت‌نام بالاتر رود.

هر ساله متقاضیان ثبت‌نام لاتاری گرین کارت امریکا با شروع زمان ثبت‌نام دچار سردرگمی‌هایی می‌شوند و نمی‌دانند به کجا مراجعه نمایند و یا با درج اطلاعات و عکس اشتباه از قرعه‌کشی حذف می‌شوند؛ لذا مهم‌ترین مسئله برای ثبت‌نام لاتاری گرین کارت امریکا اطمینان از صحت اطلاعات و اطلاع از روند کار می‌باشد. کارت سبز یک مجموعه معتبر و رسمی بوده که به‌طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می‌کند و می‌تواند رهگشای کار شما باشد و شانس اخذ ویزای شما را چندین برابر نماید… اقداماتی که کارت سبز در این زمینه برای شما انجام می‌دهد عبارت است از:

  1. بررسی اطلاعات توسط کارشناس مهاجرت
  2. ترجمه استاندارد انگلیسی /ویرایش عکس و متناسب نمودن با قوانین اداره مهاجرت
  3. تحویل پرینت رسمی با کد رهگیری معتبر
  4. پشتیبانی برندگان در زمان مصاحبه، مراحل پزشکی، تکمیل فرم‌ها و دریافت ویزا
  5. پشتیبانی تلفنی تمام وقت
  6. مشاوره رایگان پیش از ثبت‌نام

 

کارشناسان کارت سبز با سال‌ها تجربه درزمینهٔ ثبت‌نام لاتاری شما را در کلیه مراحل ثبت‌نام همراهی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و درصورتی‌که هرگونه مشاوره یا سؤالی در زمینهٔ گرین کارت و ثبت‌نام لاتاری امسال داشتید می‌توانید به سایت کارت سبز www.cartesabz.net مراجعه نمایید و با کارشناسان کارت سبز تماس بگیرید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

به این آهنگ چه امتیازی می دهید؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید