زندگی نامه آرمین زارعی

طبق اطلاعاتی که در زندگی نامه آرمین زارعی با نام هنری آرمین تو ای اف ام ثبت شده است ، اواز خواننده های مشهور رپ و پاپ میباشد. که بعد از گرفتن مجوز وارد موسیقی تلفیق شده است .در زندگینامه آرمین زارعی می‌بینیم که  او متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران، خواننده مشهور ایرانی می باشد. دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر است که فعالیت خود را با موسیقی شروع کرد و حالا بیشتر با نام آرمین 2afm بر سر زبان ها افتاده است.

شروع از دوران دبیرستان

این موضوع هم در زندگینامه آرمین زارعی قابل رویت میباشد که به صورت جدی از سال۱۳۸۲ ، وقتی که ۱۷ سال داشت، با چهار نفر از دوستانش به صورت خانگی  موسیقی را شروع کرد . تا اینکه فعالیت خود را در استودیو ادامه داد . در استودیو با رضایا آشنا شد و به پیشنهاد او آهنگ رپ مشترکی به نام نارگل را خواند و منتشر کردند، که خیلی بر سر زبان ها افتاد و بر شهرتش بسیار تاثیرگذار بود.

اخراج از دانشگاه

قسمت دیگری از زندگینامه آرمین زارعی بیانگر این می باشد که وی با حسین تهی از دوران دبیرستان تا دانشگاه آزاد، واحد دماوند همکلاسی بودند. تا اینکه بعد از اطلاع دانشگاه از رپر بودنشان آنها را از دانشگاه اخراج کردند.

ماجرای نام2AFm

اسم AFM2 ، مخفف ۴ اسم از دوستان دبیرستانی زارعی که سالها با هم کار کردند ، می باشد و حتی بعد از اینکه جدا شدند این نام را نگه داشت.

ترس از کار

مطلب دیگری که از زندگینامه آرمین زارعی می‌بینیم این میباشد که ، تا سال ۸۸ فعالیتش را به صورت زیرزمینی ادامه می داد تا اینکه بعد از اتفاقات سیاسی فعالیتش را کم کرد، تا دستگیر نشود .

صدور مجوز از ارشاد

آرمین ۲afm در چند سال اخیر با فعالیت موسیقی زیرزمینی خود، تصمیم گرفت برای کسب مجوز آثارش در سال ۱۳۹۲ اقدام کند، که موفق نشد . در نهایت با شرکت ترانه شرقی وارد همکاری شد و در اسفند ۱۳۹۸ مجوز برای فعالیت با نام اصلی اش، آرمین زارعی توسط ارشاد صادر شد. که این مجوز برای آهنگ های تلفیقی می باشد.

مدلینگ

چیزی که در قسمت دیگری از زندگینامه آرمین زارعی می‌بینیم این می باشد که، او به صورت جدی به عنوان مدل با صنعت های مختلفی مثل، پوشاک و نوشیدنی های مختلف  و عطر … همکاری داشته است.

 شغل دوم

وی در کنار مدلینگ و موسیقی سال ها در پوشاک سرمایه گذاری کرد. او یک فروشگاه در مجتمع تجاری نارون دارد. با این حال از نظر خانوادگی هم وضع مالی بسیار خوبی دارد.

پیشنهاد بازیگری

آرمین گفته است که چند بار به او پیشنهاد بازی در فیلم شد، که نقش اول هم بود. اما دید که نقش هایی که برایش در نظر گرفته بودند در پوزیشن وی  نبودند و چون کاراکترها و نقش ها شبیه خودش نبود، نمی‌توانست آن نقش را بازی کند.

کلیپ آرمین توای اف ام

او به ساخت کلیپ بسیار اهمیت می دهد و با همکاری برادران بوشهری  موزیک ویدیو های زیبایی در سطح کلیپ های غربی منتشر کرده است.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید